چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1405/03/27 - 22:39
  • تعداد بازدید : 33
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری نشست هم‌اندیشی دادستانی ، دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ارتقای سلامت عمومی

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس : با هدف تأمین امنیت روانی و حفظ سلامت عمومی شهروندان، نشستی با حضور مسئولان استانی در دفتر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس : با هدف تأمین امنیت روانی و حفظ سلامت عمومی شهروندان، نشستی با حضور مسئولان استانی در دفتر دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس برگزار شد.

 

در این جلسه که به پیشنهاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تشکیل شد، راهکارهای اجرایی برای کنترل اصولی جمعیت حیوانات بلاصاحب، مدیریت صحیح پسماندها، بهسازی محیط و حذف کانون‌های مستعد تکثیر ناقلین بیماری مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین بر ضرورت نظارت دقیق بر اماکن متروکه که به محل تجمع حیوانات و رشد ناقلین بیماری تبدیل شده‌اند، تأکید شد.

 

در این نشست، ناظمی، مدیرکل دامپزشکی استان فارس، ضمن تشریح اقدامات این اداره‌کل در زمینه واکسیناسیون، پایش بیماری‌های مشترک (به‌ویژه هاری) و مراقبت‌های لازم در زمان رخداد بیماری، بر آمادگی کامل دامپزشکی برای همکاری همه‌جانبه با دانشگاه علوم پزشکی در راستای اجرای برنامه‌های کنترلی تأکید کرد.

  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 355580
کلمات کلیدی
کاظم کدیور

کاظم کدیور

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور