نام اداره: امور اداری ، رفاه و پشتیبانی
- شرح وظایف :
- مطالعه و نیازسنجی تعداد و نیروی انسانی وپیگیری جذب و تامین آن
- برنامه ریزی و تدوین سیستم اصولی و علمی جذب، جابجائی و توزیع نیروی انسانی و پیگیری و نظارت بر اجرای آن
- برنامهریزی، نظارت و پیگیری صدور احکام پرسنلی مانند استخدام، انتصاب، تطبیق، ارتقاء، ماموریت، انتقال، مرخصی وقطع رابطه استخدامی، بازنشستگی، خرید خدمت، اخراج، انفصال، تعلیق، استعفاء، فوت و برکناری و .....
- برنامهریزی و نظارت برثبت و نگهداری اطلاعات پرسنلی بااستفاده ازروشهای نوین و مکانیزه
- برنامه ریزی و پیگیری استقرار نظام امور علمی - ارزشیابی کارکنان ومدیران
- نظارت و کنترل حضور و غیاب کارکنان جهت تهیه گزارش ماهیانه
- برنامه ریزی و نظارت و اجرای قوانین و مقررات و دستورالعمل های اداری و استخدامی در واحدهای تابعه ستادی و استانی
شرح وظایف اداره دبیرخانه
- مطالعه، برنامه ریزی، نظارت و پیگیری جهت انجام علمی، اصولی و روش مند مکاتبات و بایگانی اداری
- دریافت، ثبت، توزیع و ارجاع کلیه نامه ها و مکاتبات وارده و صادره
- انجام امور مربوط به انجام کلیه مکاتبات اداری
- انجام و توسعه اتوماسیون اداری سازمان
- ابلاغ و پیگیری اجرای آرای هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری پرسنل
شرح وظایف اداره رفاه وتعاون
- مطالعه، برنامه ریزی و پیگیری جهت افزایش انگیزه کاری کارکنان
- برنامه ریزی، نظارت و پیگیری تامین امکانات رفاهی پرسنل مانند تسهیلات بانکی، مسکن، سرویس رفت وآمد، مهدکودک و...
- برنامه ریزی و پیگیری امور تربیت بدنی و تقویم ورزشی و مسابقات ورزشی جهت همکاران
- برنامه ریزی، نظارت و پیگیری ارائه خدمات بیمه ای پرسنل
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی Blue difficult to see تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر رنگ فونت:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
تغییر رنگ پس زمینه:
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر فونت