نام اداره: امور اداری ، رفاه و پشتیبانی
- شرح وظایف :
- مطالعه و نیازسنجی تعداد و نیروی انسانی وپیگیری جذب و تامین آن
- برنامه ریزی و تدوین سیستم اصولی و علمی جذب، جابجائی و توزیع نیروی انسانی و پیگیری و نظارت بر اجرای آن
- برنامهریزی، نظارت و پیگیری صدور احکام پرسنلی مانند استخدام، انتصاب، تطبیق، ارتقاء، ماموریت، انتقال، مرخصی وقطع رابطه استخدامی، بازنشستگی، خرید خدمت، اخراج، انفصال، تعلیق، استعفاء، فوت و برکناری و .....
- برنامهریزی و نظارت برثبت و نگهداری اطلاعات پرسنلی بااستفاده ازروشهای نوین و مکانیزه
- برنامه ریزی و پیگیری استقرار نظام امور علمی - ارزشیابی کارکنان ومدیران
- نظارت و کنترل حضور و غیاب کارکنان جهت تهیه گزارش ماهیانه
- برنامه ریزی و نظارت و اجرای قوانین و مقررات و دستورالعمل های اداری و استخدامی در واحدهای تابعه ستادی و استانی
شرح وظایف اداره دبیرخانه
- مطالعه، برنامه ریزی، نظارت و پیگیری جهت انجام علمی، اصولی و روش مند مکاتبات و بایگانی اداری
- دریافت، ثبت، توزیع و ارجاع کلیه نامه ها و مکاتبات وارده و صادره
- انجام امور مربوط به انجام کلیه مکاتبات اداری
- انجام و توسعه اتوماسیون اداری سازمان
- ابلاغ و پیگیری اجرای آرای هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری پرسنل
شرح وظایف اداره رفاه وتعاون
- مطالعه، برنامه ریزی و پیگیری جهت افزایش انگیزه کاری کارکنان
- برنامه ریزی، نظارت و پیگیری تامین امکانات رفاهی پرسنل مانند تسهیلات بانکی، مسکن، سرویس رفت وآمد، مهدکودک و...
- برنامه ریزی و پیگیری امور تربیت بدنی و تقویم ورزشی و مسابقات ورزشی جهت همکاران
- برنامه ریزی، نظارت و پیگیری ارائه خدمات بیمه ای پرسنل