نام اداره :اداره امور مالی - شرح وظایف: - اجرای آئین نامه ها و دستورالعملهای مالی با رعایت مقررات مربوطه - دریافت مجوزهای پرداخت با توجه به درخواست ارباب رجوع - تنظیم اسناد و اجرای مراحل قانونی مربوط به تامین اعتبار و ضوابط اجرائی - تائید اسناد ذیحسابی و مدیر کل - صدور چک جهت پرداخت و تحویل آن به ارباب رجوع - نظارت بر حسن انجام کار امین اموال - درخواست وجه و وصول وجوه اعتبارات مصوب در قانون بودجه از خزانه اداره کل - ثبت دفاتر و نگهداری اعتبارات وصولی به تفکیک برنامه ها، طرحها، پروژه ها، فصول و مواد هزینه و اجرای مفاد موافقتنامه های مبادله شده - تنظیم اسناد هزینه و لیست های حقوق و مزایای کارکنان، همچنین پرداخت آنها - تنظیم فرمهای مالیاتی و تکمیل و ارسال آن به حوزه مالیاتی مربوطه - ثبت و نگهداری دفاتر بانک و تهیه صورت مغایر بانکی هر یک از حسابها - تهیه گزارشها ی مالی و ارسال آن به مراجع ذیصلاح
|