• 1392/02/24 - 12:00
  • تعداد بازدید : 217
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

به مناسبت27 اردیبهشت،روز ارتباطات و روابط عمومی 27 توصیه با عنوان تدبیر برای مدیران روابط عمومی

مقام معظم رهبری: روابط عمومی های بخش های مختلف دولت باید فعال شوند و با استفاده از رسانه ملی و روزنامه ها، اقدامات مختلف را با زبانی تاثیرگذار و قابل فهم به اطلاع مردم برسانند


باسمه تعالی

 مقام معظم رهبری:

روابط عمومی های بخش های مختلف دولت باید فعال شوند و با استفاده از رسانه ملی و روزنامه ها، اقدامات مختلف را با زبانی تاثیرگذار و قابل فهم به اطلاع مردم برسانند

به مناسبت27 اردیبهشت،روز ارتباطات و روابط عمومی 27 توصیه با عنوان تدبیر برای مدیران روابط عمومی تقدیم همه عزیزانی می شود كه در حوزه روابط عمومی گوهر وجود خویش را وقف اطلاع رسانی می نمایند.

 تدبیر برای مدیران روابط عمومی

1-               میل به كار كردن را در اشخاص به وجود آورید .

2-               به زیر دستان بپردازید تا معلوم شود چه عاملی است كه آن ها را به كار وا می دارد .

3-               همیشه مستمع خوبی باشید .

4-               وقتی انتقاد می كنید ، پیشنهاد سازنده ای هم داشته باشید .

5-               به طور خصوصی انتقاد كنید .

6-               نزد همكاران از زیردستان تحسین كنید .

7-               سعی كنید بعضی مواقع ملاحظه كار باشید .

8-               تفویض اختیار كنید .

9-               هر كسی كاری را به پایان رسانید ، شخصاً از او تجلیل كنید .

10-       از زورگوئی و تحمیل نظر خود جداً خودداری كنید .

11-       میل باطنی خود را به صورت پیشنهاد عرضه كنید .

12-       فراموش نكنید كه یك مدیر روابط عمومی چشم بینا ، گوش شنوا و زبان گویای دستگاه خود است .

13-       نظریه های دیگران را در طرح ها و نقشه ها یتان دخالت دهید .

14-       نمونه زنده و الگوی خوبی برای دیگران باشید

15-       در كردار و رفتارتان پایدار باشید .

16-       نشان بدهید كه به دیگران اعتماد كامل دارید و آن ها به بهترین نحو كار خود را انجام

می دهند.

17-       برای مشورت خواهی و كمك از دیگران هم استفاده كنید .

18-       وقتی اشتباهی می كنید باید با كمال شهامت و از روی صداقت به اشتباه خود اقرار كنید .

19-       باید به ضعیف ترین پیشنهادها هم توجه كنید

20-       هنگام سخن گفتن باید به ادای جملات و استفاده از واژه ها توجه كنید .

21-       از ناراحتی و چهره های درهم كشیده و اخم آلود ناراحت نشوید .

22-       در فرصت های مناسب به زیر دستان نشان دهید كه كارشان بسیار مهم است .

23-       به دیگران هدف را نشان دهید و آنان را در رسیدن به آن كمك كنید .

24-       كار روابط عمومی فقط خبر رسانی نیست ، گاهی خبر سازی هم بسیار مهم است .

25-       سعی كنید از شیوه های ارتباطی چهره به چهره هم استفاده كنید .

26-       با رسانه ها تعامل و همكاری متقابل داشته باشید .

27-       كلید روابط عمومی در صندوق روابط خصوصی است ، فراموش نكنید !

روابط عمومی اداره كل دامپزشكی فارس

   http://fars.ivo.ir

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 147766
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید